Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nové trendy v oblasti monetizace počítačových her
Švrkala, Marek ; Šisler, Vít (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
This diploma thesis deals with the new trends in the monetization of the video gaming industry with emphasis on crowdfunding, free-to-play model, selling games by "pay what you want" bundles and sales on Steam and other digital distribution stores. The purpose of this diploma thesis is to describe how the players on personal computers react to these trends in the Czech Republic. First, the situation in Czech gaming industry and the situation of players in the Czech Republic is described. Then, the new trends are analyzed thoroughly using foreign researches. The practical part analyses the effects of the new trends on Czech players with the results of an online questionnaire. First, the methodology is presented and subsequently the collected data is analyzed. Gradually, the thesis are answering the three research questions which are clarifying various aspects of how the Czech players responds to the new trends in the video gaming industry monetization. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Marketing digitální distribuce herního obsahu: platforma Steam v letech 2013-2015
Unzeitigová, Jana ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o marketingu digitální distribuce herního obsahu. Konkrétně se zabývá především marketingem největší z platforem pro digitální distribuci herního obsahu, kterou je platforma Steam. Práce si klade za cíl popsání nových trendů v marketingu herního průmyslu a prozkoumání marketingových aktivit Steamu v letech 2013- 2015 prostřednictvím případové studie. Snaží se tak odpovědět na otázku, jak Steam komunikuje směrem ke své komunitě a působí na specifickou cílovou skupinu, jako jsou hráči, aby si udržel svoji dominantní pozici na trhu digitální distribuce herního obsahu. V teoretické práci jsou objasněny pro práci klíčové pojmy jako hra, hráč a komunity nebo v neposlední řadě herní průmysl. Práce popisuje i monetizaci her a herního obsahu, vydavatelství a distribuci videoher. Dále se zabývá jak marketingem samotným, tak i vztahem marketingu k hernímu průmyslu a trendy, které mohou být v oblasti herního vývojářství a zároveň i digitální distribuce použity. Praktická část pak pomocí SWOT analýzy a případové studie zkoumá platformu Steam, aby tak bylo možné určit příčinu toho, proč je Steam v současnosti nejúspěšnější z platforem pro digitální distribuci herního obsahu a zároveň tak v závěru udělit komunikační doporučení.
Nové trendy v oblasti monetizace počítačových her
Švrkala, Marek ; Šisler, Vít (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
This diploma thesis deals with the new trends in the monetization of the video gaming industry with emphasis on crowdfunding, free-to-play model, selling games by "pay what you want" bundles and sales on Steam and other digital distribution stores. The purpose of this diploma thesis is to describe how the players on personal computers react to these trends in the Czech Republic. First, the situation in Czech gaming industry and the situation of players in the Czech Republic is described. Then, the new trends are analyzed thoroughly using foreign researches. The practical part analyses the effects of the new trends on Czech players with the results of an online questionnaire. First, the methodology is presented and subsequently the collected data is analyzed. Gradually, the thesis are answering the three research questions which are clarifying various aspects of how the Czech players responds to the new trends in the video gaming industry monetization. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Digitální hudba na českém on-line trhu
Matějček, Karel ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Bakalářská práce Digitální hudba na českém trhu se primárně zabývá analýzou českého trhu s digitální hudbou. Cílem této práce je poskytnout komplexní přehled hlavně současné situace českého trhu, z hlediska právní, technologické a distribuční problematiky v návaznosti na historický vývoj i ve srovnání s americkým trhem. Součástí je teoretický úvod do dané problematiky a bližší rozebrání jednotlivých technologií a zdrojů, včetně volných či nelegálních. V další, analytické části práce, jsou detailně představeny a porovnány konkrétní portály s digitální hudbou, a to zejména z hlediska nabídky, uživatelské přívětivosti a cen. Část práce je věnována i stručnému porovnání nákladů na distribuci a prodej digitální a fyzické nahrávky. Na závěr se práce věnuje licencím, současným trendům v oblasti distribuce digitální hudby a zejména pak vlastnímu doporučení pro subjekty na českém trhu spolu s predikcí budoucího vývoje, založených mimo jiné na vlastní analýze a empirickém sběru dat a rozhovorů s konkrétními subjekty na trhu, s popisem výhod a nevýhod digitální distribuce a její role v distribučním modelu, s ohledem na možný budoucí vývoj trhu.
Analýza business modelů v oblasti herního průmyslu
Hejcman, Marek ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Šimůnek, Martin (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza aktuálně využívaných business modelů v oblasti herního průmyslu. Cílem je poskytnout ucelený přehled o současném ekonomickém stavu celého odvětví, způsobech distribuce, využívaných obchodních praktikách a technologiích, a to z perspektivy všech účastníků trhu. Vzhledem k méně frekventované tématice je teoretická část věnována popisu všech entit herního průmyslu. Rozebrány jsou nejen všechny subjekty podílející se na vývoji videoher a jejich následném prodeji, ale také technické prostředky využívané k hraní her a v neposlední řadě i hráči samotní. Dále je rozčleněna množina samotných videoher na dva hlavní proudy (hardcore a casual), které zároveň determinují i strukturu analýzy. Analytická část se zaměřuje na zachycení dnes nejpoužívanějších obchodních modelů a jejich kombinací pro prodej videoher. Modely jsou účelově kategorizovány do dvou skupin (zboží a služba) reprezentujících dva odlišné přístupy ke zpoplatňování herního obsahu. U jednotlivých business modelů je popsán základní princip, jeho klady i zápory, faktory ovlivňující jeho úspěšné nasazení a příklad užití modelu v praxi. Součástí analýzy jsou i ekonomicko-sociální profily dvou hlavních segmentů trhu. V závěru se pak práce na základě dosavadního vývoje oboru a současných trendů napříč herním průmyslem snaží odhadnout budoucí vývoj v oblasti business modelů pro poskytování videoher resp. celého odvětví.
Analýza mezinárodního trhu mobilních digitálních distibučních platforem
Štěpánek, Jaroslav ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Filip, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce rozebírá téma obchodů s mobilními aplikacemi z hlediska mezinárodního obchodu. První kapitola definuje pojmy, představuje oblast a uvádí teoretické východisko. Druhá kapitola popisuje mobilní operační systémy, různé druhy platforem a obchodní modely. Třetí kapitola přímo porovnává platformy Google Play a Apple App Store na základě určených kritérií. Těžiště čtvrté kapitoly leží v dotazníkovém průzkumu, který byl proveden na Internetu ve dvou jazykových verzích za účelem potvrzení, nebo vyvrácení hypotézy, že chování a přístup české veřejnosti ve vztahu k mobilním distribučním platformám se z globálního hlediska příliš neliší od zahraničních uživatelů. Pátá kapitola rozebírá podrobněji technické pozadí geografických omezení dostupnosti obsahu a také vybrané právní otázky.
Cloud computing v herním průmyslu
Gleza, Jan ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Jakl, Michal (oponent)
Tato práce analyzuje současný stav distribuce software v herním průmyslu a jeho největší výzvy. Zároveň nabízí pohled na zcela jiný přístup k distribuci software a sice skrze Cloud Gaming. V praktické části jsou vyzkoušena existující řešení a je proveden rozbor funkcionality. Praktická část obsahuje i experiment stavby vlastního řešení pomocí existujících nástrojů a následnou diskuzi výsledku.
Internetová distribuce filmů
Miloš, Marek ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Tato práce se zabývá způsoby a možnostmi distribuce filmů. Práce popisuje fungování filmového průmyslu a jednotlivé typy distribučních kanálů a podrobněji se věnuje distribuci prostřednictvím Internetu. Praktická část popisuje a hodnotí a srovnává jednotlivé internetové video on demand služ-by digitální distribuce filmu dostupné v ČR a zahraničí. Poslední část obsahuje anketu dotazující se respondentů na využití Internetu pro sledování filmu a jejich preference v této oblasti. Cílem práce je zhodnotit aktuální situaci a služby digitální distribuce filmu, jakožto budoucího trendu v oblasti zábavy, který se během několika let stane masovou záležitostí a Internet se stane primárním distribučním kanálem filmu.
Distribuce audia na Internetu
Gleza, Jan ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Tato práce analyzuje současný stav distribuce audia na Internetu, jeho autorizovanou i neautorizovanou variantu. Predikuje budoucí vývoj aplikací kryptografie a navrhuje řešení pro zvýšení podílu autorizované distribuce audia pomocí tří pilířů -- zjednodušení nákupu, zvýšení uživatelské přívětivosti a návrhu na začlenění přidané hodnoty autorizované distribuce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.